News Flash:

Nesta spune ca nu a fost penalty la Busquets: "Eu am fost primul faultat"

4 Aprilie 2012
448 Vizualizari | 0 Comentarii
nesta cu barca

Fundasul italian Alessandro Nesta a declarat la finalul meciului cu FC Barcelona ca la faza celei de-a doua lovituri de la 11 metri dictata impotriva formatiei sale el a fost cel faultat mai intai.
“L-am impins pe Busquets putin, dar am fost blocat din spate de Puyol. A fost fault si asupra mea bineinteles. Din ce am vazut pe teren arbitrul a dictat penalty inainte ca mingea sa fie pusa in joc.

“Cred ca arbitrul se putea descurca mai bine in acest meci, dar si noi putea obtine mai mult pe contraatac. I-am speriat in cateva randuri, dar dupa aceea nu am mai pus in pericol poarta lor. Este totusi Barcelona si nu-ti permiti nimic gresit in fata lor”, a declarat Nesta.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alessandro nesta fc barcelona puyol
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sport.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1825 (s) | 34 queries | Mysql time :0.047428 (s)